zaterdag 3 april 2004

Afkicken

Na drie avonden op het theater te hebben gestaan ben ik nu moe. Toch is het niet een "oh-wat-ben-ik-moe-ik-wil-niet-meer-bleh-ik-wil-NU-naar-bed" moe.. Het is een "oh-wat-ben-ik-moe-maar-wat-heb-ik-een-geweldige-avond-gehad" moe.

En vanavond? Ik ben aan het oppassen. Op mijn jongste twee broertjes. Er was een matras in de huiskamer klaargelegd voor als ik mijn ogen niet open zou kunnen houden. Maar zodra de jongens het matras zagen verklaarden ze dat tot hun domein.. Nu liggen ze met hun hoofdjes tegen elkaar vredig te slapen. De oudste van de twee is daarnet wakker geworden, heeft overgegeven en sliep vervolgens verder. Geweldig.

Maar! De vloer (want hij was zo lief het nxe1xe1st het matras te plaatsen) is weer schoon, de jongens slapen nog en ik ben moe. Lekker moe. Ik ga er zometeen maar bij liggen denk ik... Life goes on.

Maar voortaan zonder elke week repeteren. Ik zal moeten afkicken.

6 opmerkingen:

  1. Back to normal, met een knotsgoede ervaring rijker! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar dan wel met hulp van mij lieve schat!

    HvJ & xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet je hoe geweldig het is dat wij lekker weg konden, hele avond dansen, terwijl jij op de kleintjes paste!
    Je bent een super meid, en er zijn heeel veel mensen die heel veel van je houden.
    Die tellen mee.
    Forget the rest!
    You go girl!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en je zou natuurlijk altijd kunnen overwegen je zangkunsten te verfijnen, want als je dan toch moet afkicken kun je dat het best doen onder professionele begeleiding 8)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Sarita: Goed plan! Weet jij toevallig iemand die mij professioneel zou kunnen begeleiden?:P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ferfelend Fentje5 april 2004 om 21:54

    Afkicken! :?
    Da's altijd weer lastig... leven in een roes... en voor je het weet is het weer voorbij! Maar xe9xe9n troost ik kan je beloven dat je nog veel vaker gaat afkicken van leuke dingen! :P

    En dankzij jou hebben wij de 'oudjes' ook weer iets waarvan we moeten afkicken!

    Thnx... 4 being U!
    8)

    BeantwoordenVerwijderen