woensdag 14 april 2004

Sweet Sixteen

Vanavond. Pizza! Maar niet zomaar pizza. Pizza samen met F. Want F. wordt morgen 16. 16!!! Dus inplaats van het gebruikelijke geld dat ik haar geef, trakteer ik haar vanavond op een etentje. En zij wou graag pizza. Al zou er alleen nog maar aan de andere kant van de wereld pizza te verkrijgen zijn, ik zou het voor haar halen.

16!! De 16e verjaardag waar ik bij ben, en ik wil bij nog heel veel verjaardagen zijn. Oh wat hou ik van haar.

Zo ontzettend veel van haar. Fijne verjaardag SuperVriendin van me! En een fantastisch jaar!

3 opmerkingen:

  1. Wens F. een superleuke en goede en weet ik veel wat nog meer verjaardag! en veel plezier daar!

    xxx& HvJ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!! je zal maar jouw vriendin zijn! :D
    Gefeliciteerd met F.haar jaardag!
    En dat jullie nog jxe1ren vriendinnen zullen zijn!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. web-log liet het me nu pas zien, maar met terugwerkende kracht wens ik jou nog heel veel fijne jaren van vriendschap met F! :)

    BeantwoordenVerwijderen