donderdag 8 april 2004

Vanavond

ga ik voor de derde opeenvolgende avond rennen. Door het park. En ik doe het nog wel geheel uit vrije wil! Ik hou niet zo van lopen, en al helemaal niet van rennen. Ik loop anders dan anderen mensen... met een "zwabberend been". Ik schaam me als ik merk dat ik te moe ben om mijn zwabberende been onder controle te houden. Niet dat mensen me nakijken om dat been ofzo, helemaal niet. Maar omdat ik er zelf constant aan denk voelt het alsof iedereen het altijd opvalt dat ik moeite heb met lopen. Ik heb lopen en rennen dan ook altijd zoveel mogelijk gemeden.

Maar niet langer! De afgelopen twee avonden waren zogenaamde starende ogen geen probleem, ik wachtte tot het donker was voordat ik ging rennen. Ook vanavond ga ik in het donker rennen. Gewoon. Zodat ik kan lopen zonder moeite. En ik kan natuurlijk niet altijd me blijven verstoppen. Het blijft steeds langer licht en ik heb mijn slaap hard nodig. Maar voorlopig blijf ik verscholen. Beschermd door het donker.

Ik hoop dat als de dag komt dat ik in het licht ga rennen ik wat zekerder ben over hoe ik loop. En o, wat ben ik nu al trots op mezelf dat ik ren. Zwabber zwabber zwabber. BOEIEND.

4 opmerkingen:

  1. wat een discipline! wat nou zwabberend been, welke pino let daar nou op. Gewoon rennen met lekker weer hoor, niet 's avonds laat in de kou ;) daar wordt je nou ziek van :P (oeh ik zeur. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Let niet op jezelf, kijk hoe anderen lopen! ieder heeft haar/zijn eigen manier hoor. En wie er niet hard lopen doen minder dan jij, dus ben jij hartstikke goed bezig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat been dat loopt wel los hoor. :-D
    Ik zag vanavond een vader met z'n dochter rennen in het park. Ik heb geen zwabberende benen gezien, maar 2 mensen die iets samen deden en er plezier in hadden. Dat je trots ben op jezelf dat zal wel helpen straks als het lichter wordt. Suc6.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ga Adin!
    Die coopertest ga jij ckah halen ;) !

    xxx & HvJ

    BeantwoordenVerwijderen