donderdag 22 april 2004

Freeeeeheeee Nelson Mandela!

Jaa das een stukje terug in de tijd dames en heren. Vandaag verveelde ik me. De afgelopen paar weken kon ik me haast niet vervelen, ik was druk bezig met een werkstuk over meneer Mandela. Wat een respect heb ik gekregen voor die man! Nu is het werkstuk af, uitgeprint en ingeleverd. Ik moet eerlijk zeggen, dit is de eerste keer dat ik met plezier aan een werkstuk werkte. De naam van mijn logje is natuurlijk uit het beroemde liedje "Free Nelson Mandela" en vond ik wel toepasselijk;)

Nelson Mandela. Ex-leider van het ANC, ex-gevangene, ex-president, strijder voor mensenrechten. Maar bovenal een man die houdt van zijn land en de bewoners en er ontzettend hard voor gevochten heeft, iets wat hij zal blijven doen tot hij niet meer kan.

Ik mis hem nu al:P

4 opmerkingen:

  1. en hij is een neger! dat is ook cool.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk, je bent dxe9 idealepuber! Dezelfde held hebben als je moeder!!!
    :D
    Goede keuze meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natxfaxfarlijk is ze de ideale puber! Maar dat wist je toch al wel Monica;).. we hebben het wel over mxedjn vriendin hoor!8):D

    BeantwoordenVerwijderen