zaterdag 24 april 2004

Ik

Dit is een logje over mij!
Over mij, mezelf en ik!

Ik voel me goed. Niet lichamelijk, ben weer ziekjes.
Maar geestelijk kan het niet beter. De laatste maand ben ik er achter gekomen wie mijn vrienden zijn. Ik heb er zelfs vrienden bijgekregen.

Woensdag of donderdag krijgen we de sleutel van het huis dat het onze gaat worden, dan kunnen we daar aan de slag. Allemaal een eigen kamer en een supergrote huiskamer.

Over twee weken en 1 nacht ben ik 16. Mijn kleine broertje A. wordt 1. Dubbel feest dus. En nu?

Nu ben ik gelukkig. Helemaal volslagen en compleet gelukkig. En dat ben ik lang niet geweest, als ik er aan terug denk.

Ik voel me goed. Ik ben gelukkig.

8 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat je je zo gelukkig voelt adin! Friends 4-ever!

    xxx & HvJ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. If you need someone's shoulder to cry on,
    you can cry on my shoulder
    If you need someone to laugh with,
    you can laugh with me
    I will be there for you for ever!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HIIIIIHAAAAAAAAA!
    keep it up, sweetie. (and welcome 2 da club :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en dat terwijl je je ziek voelt!!
    Heerlijk joh, dat je zo goed in je vel zit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lees je log nog eens als het niet zo lekker gaat, dat zal je vast helpen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben blij dat jij blij bent! Ben jij ook blijerder omdat ik blij ben dat jij blij bent?
    Wat een blijheid!
    Daar word ik zo blij van, hee lieve blijerd!
    Dat we nog maar lang blij mogen zijn..:D

    BeantwoordenVerwijderen