zondag 18 april 2004

Ode aan het broertje

In mijn armen ligt hij daar
met een glimlach op zijn mond
Zeg nou zelf, is het niet wonderbaar
dat in mijn hart ik nog meer liefde vond?

Liefde die zijn weg vond recht
naar mijn hart dat groter groeide
Hij werd op mijn schoot gelegd
liefde die als bloemen bloeide

Dat lieve lachende gezicht
Dat, ookal is het in zijn slaap
recht naar mij is gericht
waardoor ik hem aangaap

Hij is zo perfect
Zo mooi en volmaakt
Zo ontzettend direct
waardoor hij een ieder raakt

Lief klein jongetje
dat daar ligt op mijn schoot
Jij blijft mijn kleine broertje
al wordt je nog zo groot!

Voor Y., R. en A.

7 opmerkingen:

  1. Ooohhhhh...wat een prxe1chtig gedicht!!
    Recht uit het hart!
    En dan te bedenken dat je inderdaad nxf3g twee van die lieve broertjes hebt...jij mxf3et wel een heel groot hart hebben! (maar dat wist ik eigenlijk al!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhhh wat boffen die broertjes van jouw met jou!!
    Super zus,met een mega hart :D
    Ik hou van je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geschreven meid!
    Het mooiste vind ik nog dat je er zo van geniet! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OHw....adin. Het is prachtig!

    xxx & HvJ :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bofkonten zijn die broers van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. owwww!!! hoe sweet!!!
    waardevol, zo'n grote zus te hebben (en ik spreek uit ervaring) en fijn dat jij zulke broertjes hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh! Ik geef mij ook zo'n lieve zus! :D Maaaammm..?;)

    BeantwoordenVerwijderen