zaterdag 14 augustus 2004

Armani

We hebben nu bijna zes jaar een hond, Lara. Ze zat in een nest met zes broertjes. Wij wilden per se geen mannetje, dus kozen we het kleine meisje. In de loop der jaren zagen we vaak honden waarvan we riepen: 'kijk! dat is nxe9t een Lara!' Totdat vriendin L. me een site van een asiel stuurde. Er zou een Lara op staan. De gelijkenis was verbluffend.

Dit is Lara:


En dit is Lara's broertje. Ja, broertje! In het asiel. Al te lang. Net als veel andere honden.

Met hetzelfde witte plekje op de borst, en dezelfde witte achterteen is het duidelijk Lara's broertje. En met dezelfde geboortedatum is er helemaal geen twijfel meer mogelijk. Als hij met kinderen om kon gaan zou ik hem zo willen hebben..

6 opmerkingen:

  1. Heb getwijfeld:P Maar ik noem niemand bij zijn/haar volledige naam en vond dat ik dat bij L. ook niet mocht doen:P;).. maar om je gerust te stellen, ze is geen crimineel. Voorzover ik weet..8)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whooo! armani!! ik wil hem zoooo hebben! te gek! en wat een moddervette foto van lara! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tis dat ik niet aan "merken" doe. maar anders....
    Oh nee, ik heb al een hond.

    BeantwoordenVerwijderen