woensdag 11 augustus 2004

Vanavond

met zn allen sterren kijken?

8 opmerkingen:

  1. http://www.thebrulvanhul.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeps...
    check btw my site :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ikke wel :D ;) :P
    He, grappig zeg! We hebben bijna precies tegelijkertijd naar 't zelfde nieuws zitten kijken zie ik :o hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ff terug komend op mijn gedichtje :D tja...alleen die ideale partner is natuurlijk wel een speld in een hooiberg opzich...iedereen heeft zijn mankementen :D

    voef me als je wil maar toe op msn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. thanks voor reageren...:D zullen we ff links van op onze site naar onze sites zetten :D heb ik al gedaan:D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. AAh dus er was een fucking sterrenhemel en ik maar denken dat je onzin uitrkaamde. Sorry :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. :o ik en onzin uitkramen? hoe dxfarf je!:P

    BeantwoordenVerwijderen