maandag 30 augustus 2004

Nieuw schooljaar, nieuwe kansen, nieuw kleurtje..

Morgen begint het nieuwe schooljaar weer, donderdag krijg ik de eerste lessen. Ik heb er geen zin in. Geen zin in de examens, geen zin in het huiswerk, geen zin in het vroege opstaan. Wel zin in de mensen, de sfeer, het laatste jaar.

Vorig jaar was ik veel ziek, ik heb heel hard moeten werken om over te kunnen gaan. Dit jaar mxf3et ik minder vaak ziek zijn. Ik ga dit laatste jaar havo gewoon mijn leukste jaar op school maken en hopen dat ik zo min mogelijk ziek ben. Ik ga ervoor.

Verder. Ik voel me niet meer blauw. Ik voel me lichter, vrolijker, en dat vraagt om een nieuw kleurtje. En dit is het geworden.

13 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren zo.
    Veel succes op school dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. AAAH ADADINDA WAAR IS JE FOTO? WAAR???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn wereld stort in en mijn schooljaar is nog niet eens begonnen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kleuren.. :)
    Heel veel succes dit schooljaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zakelijk hoor, je nieuwe outfit! Een raad (natuurlijk!): al gooien ze je ongeveer dood met het woord examen vanaf het begin, leef bij de dag, bij de week desnoods. Niet zover vooruit kijken! Het gaat allemaal goed. xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Ellen58, Puck, Gerda: Dankjewel..:D
    @Roel: Rustig maar ik ben al een nieuw plekje voor me aan het bedenken..:P Maar bedankt voor de TIP;):D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weet je al wat je na je (natuurlijk succesvol afgelegde) examen wil gaan doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Flonker-Log: Leuke web-log heb je! Nee, ik heb geen idee van wat ik wil gaan doen.. denk dat ik door ga met vwo.. wat nog meer examens betekent, ik weet het:P maar ook meer kansen en meer tijd om te bedenken wat ik echt wil.. Ik zie wel:D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! :) en voor mij ook het laatste jaartje, spannend! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vooral dat vroege opstaan heb ik een hekel aan. Ik ben echt een avond/nacht mens. Totaal geen ochtendmes. Ik wordt meestal zo rond 3 uur echt wakker, bah. Veel succes op school dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zien jullie dat jongens? Hij staat er weer :D

    BeantwoordenVerwijderen