woensdag 4 augustus 2004

Gisteren

is het er niet van gekomen. Maargoed. Ik wou dus vertellen over mijn dagje strand. Het plan was met het hele gezin te gaan, plus een kennis. Misschien zou later mijn peetoom ook nog komen. Een uur later dan gepland gingen we op weg.

Toen we aankwamen in Bloemendaal aan zee, Parnassia, was het koud. Okee, misschien was het niet koud, maar ik hxe1d het koud. De zon was nergens te zien, het water was koud en de wind nog kouder. Pas drie uur uur later liet de zon zich af en toe zien. Ondertussen was mijn peetoom aangekomen, was ik met mijn neus op de bodem van de zee gedoken (au!) en had mijn broertje me geslagen:?.

Aan het eind van de dag was het heet. Okee, ik hxe1d het heet:P. En toen gingen we naar huis. Iedereen was warm en soezig en verbrand. De combinatie van koude wind en zon is niet goed voor je huid;). Anyway, het was weer een lekker dagje strand, afgezien van een paar minder leuke dingen.

Wanneer gaan we weer?:D Wie gaat er mee?:D

9 opmerkingen:

  1. Warm of niet. was zeker een mooi dagje denk ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lastig hxe8.. Dan weer warm, en dan weer koud. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Daniek: Inderdaad:D
    @Puck: Ach ja.. das ook alleen maar een luxelast.. (is dat het woord dat ik zoek:?:P)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geslagen door je broertje? Welke van de 3..? k Ben vandaag naar t strand geweest.. maar dat wist je al..:P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @tienertje: Broertje Y... Jaaa dat had je niet verwacht he!:P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Dindin: Luxelast.. Ook wel een luxeprobleem misschien? :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Dindin: Ehh jawel..:Pmaar 'k d8.. omdat broertje R jou ook nog welles met vorken te lijf gaat..;) Naja, en broertje A was eigelijk al uitgesloten:P

    BeantwoordenVerwijderen