zaterdag 7 augustus 2004

nog steeds

geen reactie van het castingbureau. De opnames zijn volgende week donderdag en vrijdag al.. Ik verwacht niks meer.

Verder. Ik voel me raar. Onzeker en tegelijkertijd zeker. Bang (waarvoor?) maar ook sterk. Lief en brutaal. Stom en aardig. Hmm. Tja.

Voornamelijk onzeker. Voornamelijk.. bang. Voornamelijk lief. Voornamelijk stom.

En ik weet dat er mensen zijn die gaan zeggen dat ik me niet zo hxf3ef te voelen. Afgezien van dat lieve. Alhoewel, dat misschien ook wel.

Maar ik voel me nou eenmaal zo.

4 opmerkingen:

  1. Voel je je niet onzeker omdat je nog niets gehoord hebt? Ik vind het xe9rg raar als ze helemaal niets meer van zich zouden laten horen, zelf niet dat ze je niet nemen..:?Wacht anders af tot maandag, dan is het een normale werkdag..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niemand kan voor jou bepalen hoe je je moet voelen!! Alleen eventueel hoe je je moet gedragen...natuurlijk voel je je een beetje raar. Tienertje heeft gelijk. En vaak reageert dat soort mensen op het laatste nippertje..Blijf hopen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kom op ze bellen wel. Misschien is hun koffieautomaat stuk en zijn ze nu even wat minder bezig met de figuranten. Ze bellen wel. Echt..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee wat spannend, kan nog best komen hoor dat bericht. Gewoon blijven duimen. Positive thinking: creatief visualiseren :)

    BeantwoordenVerwijderen