zaterdag 8 januari 2005

Een stukje

Terwijl ik zit te bedenken waarover ik wil schrijven vliegen de gedachten door mijn hoofd. Over de storm, die buiten aan de gang is, over de dierentuin, waar ik gister was. Over het lied van de Artiesten voor Azie, dat ik niet uit mijn hoofd krijg. Over de kerstvakantie, die bijna ten einde loopt, en over al die dingen die ik vandaag nog wil doen maar waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb.


...


Vandaag moest en zou ik absoluut een stukje schrijven. Dus. Die taak is volbracht. Op naar de volgende: lekker luieren tot half twee. Dat moet niet al te moeilijk worden.

9 opmerkingen:

  1. Ik had een hele lijst wat ik allemaal zou/moest doen deze vakantie. En, wat heb ik gedaan? Gelezen, geluierd. Lekker, hoor, vakantie. En de laatste dag - morgen dus- nog even gauw een paar dingetjes doen die ECHT niet uitgesteld kunnen worden. Ik bedoel maar... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ik ben ruben en willen ullie allemaal op men site : http://www.xs4all.nl/~hfkoster/ruben/ kijken jah en ook op http://www.xs4all.nl/~hfkoster/ruben/ en een leuke cu2! hoor en doe de groetjes van ruben evenaar over humor en katten en spelletjes! en nog veel meer !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Luieren is nooit moeilijk toch? ;)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. luierse dan maar lekker en tot logs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ook altijd van alles doen, en dan heb ik er meestal ook geen zin meer in. En daarna denk ik weer van: had ik het toen maar gedaan, nu moet het allemaal nog enz. (Snap je het nog? :P) iig veel plezier met luieren! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En.. Het luieren ook volbracht? ;)

    BeantwoordenVerwijderen