dinsdag 25 januari 2005

Vreemde dromen en buien

Ik wil alleen nog leuke dromen. Dromen waarin ik rondhuppel in bloemenvelden in witte jurkjes en op blote voeten. Dromen waarin de zon schijnt en iedereen lief is tegen me. Mijn dromen zijn vervelend. Echt niet leuk. Werkelijkheid vermengt met fantasie levert rare beelden op, die weer van de werkelijkheid onderscheiden moeten worden.

Ik wil alleen nog vrolijk zijn. Geen rare huilbuien door homeopathische medicijnen of idiote dingen die me erg kunnen raken. Als iemand een grapje maakt is het niet de waarheid, is het niet persoonlijk. Als iemand minder attent is dan ik hoopte is dat niet zijn/haar probleem maar het mijne.

Onderscheidt werkelijkheid van dromen en fantasie. Lach zonder onbezorgdheid. Leef en wees gelukkig.

...

Zo. En nu ga ik weer normaal doen.

10 opmerkingen:

  1. Dit is werkelijk: Ik hou van je! En in je dromen ben ik bij je!!

    Fantastisch :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve papa-reactie!
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste jaren geen nachtmerries heb gehad, behalve dat er iemand dood ging ofzo.. of dat ik te laat kwam op een tentamen enzo, maar niet 'xe9cht' zoals jij. Maar ik zal je verder niet op ideeen brengen waarover je dromen kunt.. ;)
    Sie joe soen! Zoen Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er is maar een probleem en dat ben je zelf. Zou jij toch niet zo'n probleem moeten hebben wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het komt wel goed. :) En doet het dat niet.. Hier kun je je frustraties kwijt en er is blijkbaar altijd een papa die van je houdt. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik benner ook! en je moet leren weg vliegen....
    Werkt errug goed.
    Die dromen gaan voorbij, ik had ze ook toen ik zo oud was als jij 8)
    luv joe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. voor mij hoef je niet normaal te doen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gewoon doen waaar je zin in hebt, wat valt bij jou onder normaal trouwens? ;) Ik droom de laatste tijd niet vaak meer, ik onthoud ze tenminste niet meer :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dromen zijn vreselijk..ze zijn bedrog.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben juist dol op mijn dromen, maar de mijne zijn gelukkig voor het grootste deel vrolijk. Maar toen ik een periode heel ziek was, waren mijn dromen ook verschrikkelijk. Dus ik weet hoe vervelend dat is. Hopelijk worden de jouwe ook snel weer normaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Denk aan de moment en aan de mensen die van je houden. Die kunnen al je problemen doen vergeten

    BeantwoordenVerwijderen