zondag 9 januari 2005

Muziekstokje

Ik heb een stokje. Eindelijk! Gekregen van Esther.. dankjewel!

1. Wat is de totale grootte aan muziekbestanden op je computer?

Ehm.. ik weet het niet precies, maar het is niet veel! ik denk rond de 400 MB..

2. Wat is je laatst gekochte cd?

Ik heb xe9cht geen idee. De laatste cd die ik kocht was voor Lisa, the diary of alicia keys, maar ik zou niet weten welke cd ik het laatst voor mezelf heb gekocht..

3. Wat is letterlijk het laatst geluisterde nummer voor je dit bericht
las?

Net op dit moment is Als je wat kan doen, van Artiesten voor Azie, afgelopen.. was op tv.

4. Geef drie nummers door die je heel vaak luistert of die veel voor je
betekenen.

Deze nummers betekenen veel voor me:

Paradise by the Dashboardlight - Meat Loaf
Harder to breathe - Maroon 5
If you're not the one - Daniel Bedingfield

5. Aan wie geef jij het stokje door en waarom?

Ik geef het stokje aan Liesje omdat haar muzieksmaak me blijft verrassen.. op een positieve manier.

6 opmerkingen:

  1. Ik had nog niet van die muziekstokjes gehoord.. Leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat je er blij mee bent :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem ook gehad, maar ik moet hem nog plaatsen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmm tis wel leuk! Ik wacht af totdat ik de mijne krijg hehe..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jxe9xe9tje! Ik denk ff een nachtje erover na en daarna zet ik m wel op mn log.. pfff...
    Trusten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ook een muziek stokje!! :( ;)

    8)

    BeantwoordenVerwijderen