zondag 23 januari 2005

Vlinders

Lief dagboek,

In veel winkels vind je alweer van alles voor Valentijnsdag. Knuffels, hartjes, kaarten, etcetera. En juist in de tijd waarin mensen hun vlinders openbaar maken zijn de mijne aan het verdwijnen.

Ach ja. Hij is nog steeds lief. En leuk. En een hele goede vriend. Maar daar blijft het bij. Ik heb zijn liefje ontmoet. En ze is leuk. Dus vooruit dan maar .

Dingen die me eerst niet opvielen vallen me nu wel op. De roze wolk is weg en dingen worden verduidelijkt. Vrienden blijken betere vrienden dan je had gedacht, of juist niet. Maar het beste van alles, ik ben niet meer verliefd. Ik vind hem leuk, zeker weten. Maar dat verliefde gevoel, vanaf je tenen tot je haar, dat is er niet meer. Dat verliefde gevoel kan verstikkend zijn, en ik kan weer ademhalen. Ik geniet van alles. Van de vriendschap tussen ons, en zelfs van de liefde tussen hem en zijn vriendin. Ik ben gelukkig. Volslagen en compleet gelukkig.

Liefs, Soraya

9 opmerkingen:

  1. Mooi :D En koopt Adinda wel iets voor haar verliefdheid? :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soraya gelukkig, ik hoop dat Adinda ook gelukkig is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soraya, wat mooi geschreven.
    Doe je lieve groetjes aan Adinda van me?

    Kus, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach die arme Adinda, tis een ziekte...
    weet Hij het al?
    zo ja, dan kan het leuk zijn, zo nee, geef haar dan een dikke knuffel van me! Wat zal 14-02 spannend worden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn vlinders zijn niet meer te reanimeren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volslagen en compleet gelukkig.............
    En al is het even weg...... dat verliefde gevoel dat je nooit meer vergeet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!, Vraag maar aan Adinda

    BeantwoordenVerwijderen