maandag 25 juli 2005

Fotowedstrijd

Ik heb daarnet 20 door mij gemaakte foto's op een cd gezet en in een envelop gedaan. Morgen koop ik postzegels en gaat het pakketje in de bus. Ik doe mee aan een fotowedstrijd. Enige nadeel is dat het in Belgixeb plaatsvindt, zouden Nederlanders dan ook mogen meedoen? Ik heb foto's op de cd gezet die kunnen worden verdeeld in vier van de zes categoriexebn. Midden september sluit de inzending, het kan dus nog een hele tijd duren voordat ik er wat van hoor. Ben benieuwd.

Hier twee foto's die ik heb opgestuurd:

In de categorie: Focus op water


In de categorie: Dieren en planten in natuurlijke omgeving


En nu maar wachten.

17 opmerkingen:

  1. hele mooie foto's! nu maar hopen dat je wint, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. met vooral die pissebed mxf3et het toch lukken. Ennnn ik weet dat er nog andere HEEEEEEL mooie foto's bij zitten... 8)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adin, jeetje, je kan niet alleen schrijven maar ook nog geweldige plaatjes fotograferen. Herinner me nog goed dat Andreas mij een prachtfoto liet zien die jij van Lara gemaakt had. JIJ kan alle kanten op, dat weet ik wel. Keep me posted m.b.t. deze wedstrijd. You go girl!

    Dikke kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's hoor !!
    Suc6 ermee !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn hele mooie foto's. :D
    Ik wens je veel succes. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie foto's...ik vind de bovenste het mooiste...omdat je daar mooi die druppels op de bloem ziet...ik hoop dat je wint ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fantastisch! Kind wat heb jij een boel talenten.
    Lekker uitbouwen, die handel :D
    Hopelijk sluit je nederlanderschap je nu niet uit van deze wedstrijd, en anders zijn er vast nog veel meer fotowedstrijden waaraan je kunt deelnemen!
    Successssss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Vooral die pissebed vind 'k gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vette plaatjes Adinda!! 8)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze heel erg mooi :D Ik kan ze niet namaken :P

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooje fotos:D
    Dit herrinert mij er weer aan dat ik egt een fotottoestel moet hebben...zo vaak zie ik mooje dinge....en dan ehb ik r geejn...

    BeantwoordenVerwijderen