zaterdag 16 juli 2005

Heuvel op, heuvel af

De wereld staat niet stil. Het voelt af en toe zo, maar ik weet dat het niet zo is.
Eergisteren begon ik licht te zien in die donkere gang, door te wandelen met een vriendin en diens vriendin, zeggen wat ik wilde zeggen wanneer ik het wilde zeggen. Zo hebben we twee uur gelopen, daarna voelde ik me vreemd uitgerust.

Gisteren het examenfeest van een vriend, waar ik slechts momenten van verdriet had, die al snel werden verdreven door een grap, een lach, een woord, een aanraking.

Zou het zo blijven? Zo heuvel op, heuvel af? Ik hoop dat ik op weg ben naar de top van een heuvel, en ik zou het niet erg vinden als ik nooit meer beneden zou komen.

9 opmerkingen:

  1. fijn lieffie!
    En ga er van uit dat je wel weer beneden zal komen, maar je weet dat je daarna de heuvel weer op zal gaan!
    Of zie het als het rad van fortuin, waar jij als een boontje in zit: ben je helemaal onderaan, kun je alleen nog maar omhoog... Heb ik niet zelf bedacht hoor, komt uit "het rad van fortuin" van Thea Beckman 8)
    Maar het klopt, het xeds zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt zo van die momenten. Als je beetje er tegen knokt. Ga je weer heuveltje op.. blijven knokken dus.
    Sterkte, en fijne avond nog !

    Liefs Lucia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Komt goed, meis.. Echt waar. Achter de wolken schijnt altijd de zon, al is de wolkenmassa de ene keer groter en dikker en grijzer dan de andere keer. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het komt wel Din. Als het goed is ga je minder schommelen. Minder tot zelden. Kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We gaan lekker op vakantie en we wilden nog even langskomen om tot gauw te zeggen. Mensen, heel veel plezier en ook (als jullie gaan) een hele fijne vakantie toegewenst (ook al is het in chez achtertuin). Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij is het hele leven een heuvelachtig landschap;...soms zit je diep in het dal, dan weer hoog op de top. (en soms misschien zelfs even in de wolken!)
    Probeer de mooie dingen vast te houden...dag lieve DinDin!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ben ik ff opnieuw. Nu met de vraag of je het erg vind als ik je link ?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. op een dag ga je steeds verder de heuvel op, natuurlijk ga je ook nog wel omlaag, maar dan maar een klein stukje...je komt op een gegeven moment echt wel bij de top ;)

    BeantwoordenVerwijderen