zaterdag 2 juli 2005

Jurk

Na gisteren uren te hebben rondgestruind in Hilversum toch gevonden wat ik wilde hebben. Een zomer-maar-voor-mij-galajurk die niet al te chique is en ook bij andere gelegenheden gedragen kan worden, behalve het eindexamengala dat ik in gedachten had. Ik vond hem al vrij snel, maar heb voor de zekerheid ook de rest van de Hilversumse kledingzaken onveilig gemaakt. Toch vond ik mijn zomerse galajurk het mooist, om terug te keren naar de winkel en vervolgens te ontdekken dat de winkel al gesloten was.

Ik ga vanmiddag terug.
Hopen dat niemand anders hem net zo leuk vond als ik.

4 opmerkingen:

  1. ik vinnem je lief staan. Maar zelfs een jute zak staat jou mooi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das typisch iets voor meisje hxe8. De hele dag winkelen en uiteindelijk iets kopen wat je in de eerste winkel tegenkwam. Doe ik ook altijd ;) Komt er een fotootje van? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oeioei.. da's spannend. had je um nog?

    BeantwoordenVerwijderen