zaterdag 9 juli 2005

Werk(2)

Stinkend naar vet, patat en alle overige luchten die blijven hangen als je drie uur in een keuken hebt gestaan, kwam ik gister thuis. Moe, pijnlijke benen. Maar voldaan. Ik had het gedaan! En ik had maar xe9xe9n keer iets verknald. Het is leuk werk, met leuke collega's.

Het enige jammere is dat ik mijn hoofd niet hoef te gebruiken. Eten wordt niet bijzonderder als je er lang over nadenkt, en je doet dingen niet op je eigen manier, omdat er maar xe9xe9n manier is om ze te doen. Maar voor nu voldoet dit. Ik zal mijn eerste loon voorlopig niet vergeten .

4 opmerkingen:

  1. bepaald eigenaardig persoon10 juli 2005 om 01:57

    ey
    ik denk dat eten heel bijzonder kan worden, t is maar hoe j t zelf ziet :p .
    Naja leuk dat j iets gevonden hebt.
    Keep up the good work.
    ciao

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je 't zo naar je zin hebt. ;)

    BeantwoordenVerwijderen