maandag 4 juli 2005

Meneer, meneer..

Ik was nog niet eens de tuin uit om de hond uit te laten toen het alweer ging regenen. Snel snel liep ik het korte rondje, om niet al te nat te worden. Plotseling hoorde ik getik uit xe9xe9n van de huizen aan mijn linkerkant komen. Omdat het steeds harder ging regenen besteedde ik er eerst geen aandacht aan. Toen ik gepiep hoorde komen uit de zelfde richting als dat getik was gekomen keek ik toch om.

Meneer stond in zijn huis, achter het open raam dat bij het openen blijkbaar zo had gepiept, en waar hij eerder op had getikt. Hij wees op de hond en zei: 'Als ik jou was zou ik kijken wat je hond aan het doen is, ik heb geen zin om troep op te ruimen die jouw hond heeft achtergelaten.' Verbaasd keek ik naar de bewuste hond en kon niks vreemds ontdekken.

Meneer zei: 'Nou hoef je niet zo stom te kijken, als je hond op het gras drukt kan je dat best zelf opruimen.' (Grappig dat hij weer het woord drukken gebruikte, zou hij zich me niet herinneren?)
Ik zei: 'Meneer, ik zou het absoluut opruimen xe1ls ze had gedrukt. Maar dat plasje dat ze net deed spoelt vanzelf weg door de regen.' Meneer keek me even aan, keek daarna naar de hond en sloot vervolgens snel het raam.

Zou meneer het ooit leren?

10 opmerkingen:

  1. Wat een zeikerd! Zo blijkt maar weer.. het maakt niet uit in welke straat je woont er is altijd wel een 'Nina' in de buurt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha dat andere logje was wel grappig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, wij hebben ook zo'n aardappelhoofd in de straat wonen. Vermoeiend zijn die mensen. Misschien dat hij het nu leert. Zo niet, dan hebben wij weer leuke verhalen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze meneer is duidelijk druk met het zich druk maken om drukkende zaken... :?

    BeantwoordenVerwijderen