woensdag 28 juli 2004

Bikini

Whoaaa! Kheb een nieuwe bikini.. en hij is mooi:D. Rood en wit en hmm...:D Voorheen had ik van die te grote goedkope flodderdingen omdat mijn borst- en bilmaten nogal verschilden. Nu ik wat ouder ben is het in verhouding allemaal wat beter. Ik vond het tijd voor een nieuwe bikini.

Dus die ging ik halen. Met Liesje. Ik vond dat het deze keer best wel wat mocht kosten. Ik vond deze bikini bijna meteen. Tussen de andere maatjes 36 hing ie te wachten op me. De prijs was okee, €22,95. Duurder dan wat ik normaal heb, maar ik vond het goed.

En nu ligt mijn mooie rood-witte bikini te wachten tot ik er mee ga zwemmen. Dus, wie neemt me mee naar zwembad of strand?:D

5 opmerkingen:

  1. Well.. what a original plaatje!:PWie heeft je op dat idee gebracht.. echt sxfaxfaper leuk idee! Dat persoon moet echt wel super creatief zijn om zoiets te bedenken, echt ontzxe9xe9xe9tend leuk! Echt hoor.. whoow.. ik sta er nog steeds versteld van!:D;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lief lief tienertje heeft me op het idee gebracht. ik heb haar NIET nageaapd(schrijf je dat zo?:P) want zij heeft niet haar eigen foto gebruikt;). En als ze dat Dindin's Diary bedoelt, dat stond al boven mijn menutekst, dus ook niet gejat;) Hvj!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahah nee lieverd, het was ook grapje schat;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben je nog niet wezen zwemmen deze zomer? Snel doen dan! ;) Ik zag de Onbegrijpelijk web-log bij je links staan, en ik (mede-eigenaar van de onbegrijpelijke web-log) zal je ook even linken daar :D

    BeantwoordenVerwijderen