dinsdag 27 juli 2004

Die goeie ouwe tijd..

Vroeger... Nee grapje:P. Ongeveer vier jaar geleden kochten mijn ouders een videocamera. Het was meteen hxe9t speeltje van het gezin. xc1lles werd gefilmd, door iedereen.

Een paar dagen geleden bekeken we met het hele gezin alle bandjes. Broertje R. vond het raar dat hij er niet opstond, want hij zat in mamma's buik. 'En toen kwam ik er uit he?' Ja. Wat was mijn haar lang in die tijd! Het stond leuk. Ik vraag me af waarom ik het heb laten knippen. Mijn vriendinnetje Roosje en ik bedachten toneelstukjes en modeshows die we natuurlijk meteen moesten vastleggen. Met Liesje organiseerde ik een playbackshow, waar hoogstens 5 mensen naar keken, maar wij genoten. Natuurlijk ook weer op video vastgelegd.

Ik was zxf3 altijd gelukkig in die tijd! Tenminste, wat ik me er van herinner. Geweldig. En wat goed dat we alles hebben opgenomen, van broertje R. die zich voor het eerst kon omrollen tot zijn eerste stapjes. Van broertje A. hebben we daar mee vergeleken niks. De camera ging stuk. Maargoed. Waar gaat dit verhaal heen?:P

Deze vakantie mogen we de camera van mijn vader's werk gebruiken. En weer filmen we alles. Zodat ik later weer glimlachend kan terugkijken en bedenken dat ik toen zo gelukkig was.

2 opmerkingen:

  1. Yeah! We moeten ook nog fototoestel meenemen als we met Larapara gaan lopen/rollen!:D Da's loik! Voor later.. en als we dan oude oma's zijn dan zeggen we.. kijk.. dat is Adinda! Die mevrouw die hier zovaak is, zie je wel? En daar had ik m''n enkelbanden gescheurd omdat ik d8 dat ik net zo goed kon voetballen als opa! (Daniel de Ridder) Ach.. die goede oude tijd..:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat bof je toch maar weer. En nu kun je er ook nog bij zeggen: ik was cameravrouw toen mijn achter-oudtante een lintje kreeg...Wat een mooi koppie staat er bovenaan jouw log. WIE is dat mooie ding???? :D

    BeantwoordenVerwijderen