donderdag 29 juli 2004

Blabla

-'hoe gaat het?'
-'goed, met jou?'
-'ook goed'
-'mooizo'

Er zijn mensen die raar opkijken als je zegt dat het "niet zo goed" gaat of "het kan beter". Vaak wxedllen ze dat helemaal niet horen, willen horen dat alles goed gaat en verder praten over onbelangrijke alledaagse zaken. Natuurlijk zijn er ook die zich wxe9l echt interesseren in hoe het met je gaat, maar ik wil ze vaak niet lastig vallen als ik gewoon even in een dip zit. Dus antwoord ik dat het goed gaat en vinden zij dat mooi. Vreemd.

5 opmerkingen:

  1. Weet je wat pas erg is? Als iemand vraagt hoe het gaat en jij eroverheen lult en het niemand opvalt :?.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heyhey! Waar kom ik nu terecht? Tienertje had bij ons gerageerd... en link gaat hier nu ineens naartoe?:D Nou, dan allebei maar fijn en tof weekend:D
    Ik zeg altijd precies hoe het met me gaat trouwens, tenminste als ik de indruk heb, dat ze het echt menen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Beppie: Is me inderdaad ook weleens gebeurd... kwetstend..
    @Jordi: Dankje, jij ook:D Ach ja, sommige mensen menen het wxe9l;):P Hoe gaat het?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach ja maar als het niet goed gaat moet je het zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen