zaterdag 17 juli 2004

Regen en zon..

Water aait en streelt
het raam
druppels vormen regen
water dat zich verveeld

Spelend met de kijker
betoverend mooi
verleidt het verveelde water
en tovert nieuwe werelden

------------------------------------

Leuk hoor regen.. maar niet in mijn zomervakantie!! Nou scheen vandaag grotendeels de zon maar de lucht is al weer drie uur lang grijs en het regent.. alsof het nog niet nat genoeg is geweest de afgelopen weken..

------------------------------------

zonnestralen spelen met mijn hand
stofjes dansen in de baan van licht
even een andere tijd, een ander land
mijn aandacht blijft op xe9xe9n stofje gericht

dat ene stofje danst van de groep vandaan
dwarrelt langs de rest, over mijn hand
en dan uit de baan
ik volg het stofje tot het landt

-------------------------------------

Alhoewel.. regen inspireert..;):P

4 opmerkingen:

  1. wauw!!
    dat maakt deze avond opeens stralend mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van mij mag het zo nog wel eens regenen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi.. maar geef mij toch maar zonnestraaltjes in plaats van die regendruppels! Kan ook heel inspirerend werken voor een gedicht denk 'k hoor..;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het wonderlijke van het weer,
    inspireert,
    keer op keer.
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen