maandag 5 juli 2004

Sportief

Het is 6 uur, de wekker gaat. Ik zet hem uit, wrijf in mijn ogen en klim mijn hoogslaper af. Ik trek de spullen die ik gisteravond al had klaargelegd aan. Ik doe mijn haar in een hoge staart en loop zo stil mogelijk de trap af, om het slapende huis niet wakker te maken. Ik schrijf een briefje voor mijn ouders en leg het op tafel. De hond komt kwispelend op me afgelopen en we gaan samen naar buiten. Na een half uur kom ik terug van het hardlopen, bezweet en moe, maar wel tevreden. Ik douche en ga weer slapen.

Dat was het plan. Zo ging het:

Wekker gaat.
Wekker gaat weer.
Wekker ligt onder matras.
Dekens worden nog een keer opgetrokken.
Kussens nog een keer opgestompt.
Welkom dromenland.

6 opmerkingen:

  1. "Whooow"(h)Dacht ik toen ik het eerste stukje las.. maar goed.. back 2 reality!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOL
    Ik was er ook ff ingetrapt. Dacht net ooo en aaaaa...
    Ik hou van je :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach..als al onze wensen uitkomen hebben niets meer om op te mopperen...heerlijk toch, dat je niet meer zo vroeg op hoeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja zeg, lekkertje, ZO schiet het niet op he??
    Maar eh... 6 uur is wellicht wat vroegjes voor de vakantie. Herkansing volgende keer om half tien? :D

    BeantwoordenVerwijderen