zondag 4 juli 2004

Tiener

Naast zus, dochter en kind ben ik ook nog puber. Er wordt van me verwacht dat ik uitga, dat ik me vaak afzet tegen mn ouders, dat ik brutaal ben en weet ik veel wat. Dat uitgaan doe ik niet vaak. De rest ook niet trouwens, maar dat terzijde. Wat uitgaan betreft zijn mijn ouders wel oke. Ik mag zo laat thuiskomen als ik wil, als ze maar weet met wie en waar ik ben. En als het laat wordt moet ik thuisgebracht worden.

In Hilversum is er een festival bezig, Hilversum Alive. Ik wou er echt graag heen. Maar ik ben niet gegaan gister, vanavond ga ik ook niet. En waarom niet? Eigenlijk weet ik dat niet goed. Mede omdat ik denk dat ik dat eind fietsen niet aankan. Ik zou ook met de bus kunnen. Mede omdat er niemand is waarmee ik erheen kan en weer terug. Ik denk dat dxe1t het grootste probleem is vanavond.

Gister was die persoon er wel. Maar ik heb er bewust voor gekozen niet te gaan. Want 'dan zijn we met drie gozers van een jaar of 19 en die willen echt niet voor vijf uur terug zijn'. O. Niet dat het een probleem was voor mijn moeder. Maar dat red ik gewoon niet. 6/7 uur daar zijn en dan ook nog terugfietsen. Damn. Rot rug van mij. Rot conditie die er niet is.

Maargoed. Dan zit ik mezelf de hele avond te verwijten dat ik thuis op de bank zit terwijl ik ook daar had kunnen zijn. Vooral omdat ik een smsje kreeg dat het 'echt heel leuk!' was en dat het jammer was dat ik er niet was. Grr. Ik heb dat echt te vaak. Tja ehhh ff een zeurlogje hoor... dat mag ook als je tiener bent. Toch?

1 opmerking:

  1. hm. Jammer dat je niet gegaan bent zeg.
    Snel weer aan je conditie werken, uit ervaring weet ik dat het kan, stukje bij beetje meer doen. Fietsen is goed voor je, toch? lalala. En zingen! :)

    BeantwoordenVerwijderen