zaterdag 24 juli 2004

Werk

Ik wil een baantje. Voor in, maar ook voor na de vakantie. Er zijn een paar plekken waar het me leuk lijkt te solliciteren. 'Nou doe dat dan!' zou je dan zeggen. En dxe1t is nou juist het probleem. Heel stom, maar ik dxfarf niet te solliciteren. Dus zit ik zonder baantje en verveel me. Waarom ik het niet durf? Ik zou het niet weten. Ik ben gewoon.. een schijtluis. Ik ben bang om naar binnen te gaan en te vragen of ze toevallig personeel nodig hebben. Ik ben bang voor het sollicitatiegesprek. Ik ben bang dat ik dingen fout doe. Ik.. ben te bang. Stom hoor.

6 opmerkingen:

  1. Neem een vriendin mee, doe die oefening van Cora, doe of je een ander bent, begin ergens waar het je niet kan schelen omdat je die plek niet eens leuk vindt, oefen met een vriendin..Hee, je kunt zo goed acteren!!!!! Sterkte. Elke overwinning is een moment van glorie. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben het hxe9lemaal met Gerda eens 8)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. of je vraagt je tante - die kan heel goed sollicitatietraining geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat gewoon vandaag of morgen bij mij solliciteren. "Hallo, ik ben Adinda. Ik wil graag bij u naar binnen komen, zoekt u gezelschap?." zeg je dat. "EIgelijk zoek ik wel iemand ja, hoe oud ben je?" "Ik ben 16." "En Adinda? Heb je al ervaring in het bij iemand naar binnen gaan?" "Nou nee eigelijk niet." Nou.. zo gaat dat dan.. komt wel goed met jou!:D Trouwens.. Lisa+Snuffel+Werk gaat niet door.. te laaat..:?

    BeantwoordenVerwijderen