maandag 8 november 2004

dindindindinspin

Mijn hoofd is als een web met veel overbodige draadjes. Draadjes die nergens heen leiden of draadjes die twee keer naar het verkeerde punt gaan. En die spin blijft maar weg terwijl ze haar overbodige troep op zou moeten ruimen en mijn hoofd ordelijk zou moeten houden want spinnen doen dat. Volgens mij zit ze ergens gevangen in haar eigen web en ziet geen mogelijkheid tot ontsnappen. Dus blijft ze maar draadjes spinnen die mij in de war maken omdat ze nergens heen gaan.

Verder vangt dat web niet wat het zou moeten vangen, weer een fout van die spin. Ze laat alles erdoorheen glippen. Af en toe lijkt het erop dat ze iets vangt maar net als ik het dan beter wil bekijken ontsnapt het tussen de gaten van het web door. Want naast al die losse draadjes zijn er ook veel gaten.

Wat een slordige spin.

12 opmerkingen:

  1. Een beetje stoffen kan goed helpen ;)
    Sterkte :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en mooi geschreven! In de war de laatste tijd?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm wat dacht je. Dan ook maar mijn web op het wereld wijde web flikkeren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Homeira: Haha en ik kan de stoffer maar niet vinden:P.
    @Puck: Ha. Dat kan je wel zeggen ja:P.
    @Dewi: Nee, maar het zou fijn zijn als dingen weer een beetje werden zoals ze waren.
    @Flonker: Dank!
    @Mij: Goed plan:P.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met het op orde brengen van het web van draadjes met verkeerde uiteindes. Ik hoop dat de spin zijn werk beter gaat doen & dat het web geheeld kan worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ummmmm ik ga nadenken over hoe we een stof zuiger in je hoofd kunnen krijgen....
    Lange wandelingen willen wel eens helpen, of heel fanatiek sporten.....
    ik blijf nadenken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Men neme 2 stofzuigers op zuigstand. De een doet men in het oor van het desbetreffende persoon, de ander op de neus. Druk met uw voet op de aan-knop van de stofzuiger. Laat deze 5 a 10 minuten zuigen.
    Daarna neemt men de bladblazer om het geheel nog even door de blazen en u zult zien, u voelt zich in een mum van tijd beter.

    Gebruik van dit advies is op eigen risico..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er zijn spinnen die niet eens kunnen spinnen, die rennen achter hun prooi aan of graven kuiltjes in de grond om beestjes te vangen. Misschien is er per vergissing zo eentje in je hoofd gaan zitten. Bovendien moeten jonge spinnende spinnen eerst nog leren spinnen, hun eerste webjes lijken nergens op. (heb ik uit een boekje). Dus...maak je daar niet zoveel zorgen om. Nobody is perfect! ;) O ja, ik heb nog ergens een spinnewiel. Belangstelling??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ha d precies zo'n zelfde spinnetje, maar ik geloof dat het nu echt beter gaat, ik kon het niet zelf, soms is het niet geestelijk maar lichamelijk, bij mij was het lichamelijk, mijn hersens maakten een bepaald stof niet aan waardoor men niet zo enorm veel piekert, ik werd er zo gek van, ik kreeg ook paniekaanvallen, ik heb van de dokter een medicijn gekregen waardoor die stof wel wordt aan gemaakt, en het is echt waar, ik pieker minder en de wereld krijgt weer kleur.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bepaald Eigenaardig Persoon19 november 2004 om 00:27

    wat grappig ik d8 meteen aan wiskunde toen ik de eerste 2 regels las, misschien moet je wiskunde op die manier benaderen :p.
    don't worry be happy :D

    BeantwoordenVerwijderen