vrijdag 26 november 2004

Sinterklaas

Zolang ik me kan herinneren komt Sint al op school, op 5 december of er vlak voor. Zo ook dit jaar. 3 december is het zover. Leerlingen laten anderen naar voor komen, om een gedicht en een cadeau van de sint in ontvangst te nemen. Ver van te voren kan je leerlingen hier al voor opgeven. Nooit heb ik iemand opgegeven, nooit heb ik naar voor moeten komen. Ik was er ook altijd zeker van dat dit nooit zou gebeuren.

Maar dit jaar is het anders. Dit jaar is vol onzekerheid, spanning en argwaan. Het lijkt het jaar van "we geven iedereen op". Niemand is veilig. Niemand ontsnapt eraan. Tot nu toe zijn er nog geen berichten over mij doorgekomen. Maar je weet maar nooit. En als het gebeurt.. dan zin ik op wraak. Dus. Haha! Pas maar op. Dindin is coming.

9 opmerkingen:

  1. Oelala.. Melig. :P Bij ons komt ie niet eens.. :?:P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij ons komt ie ook, maar je kan niet mensen opgeven. De mensen die op de zogenaamde zwarte lijst van afdelingsleiders staan worden vaak naar voren geroepen.. raar dat dan 'het stoere ik ben zo geweldig jongetje' zo klein word..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedenk wel, wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij ons komt die niet nee :( Er komen wel zwarte pieten rond! Dat zijn meestal GS leraren. Waarom weet ik niet, maar dat valt me altijd op :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Daniek: Haha, bij ons is de Sinterklaas een wiskundeleraar:P:D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij hebben altijd de sarcastische sinterklaas die je helemaal voor lul wil zetten als je daar voor staat. Ik had hem nooit moeten vragen waar ie die leuke sokken vandaan had. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heey Adinda, grappig dat je toevallig hierover schrijft.. op de basisschool deed de leerlingencommissie altijd allerlei onderwerpen, maar van die gekke onderwerpen zoals "brugger van t jaar", "sletje van 't jaar", "miss van 't jaar", "de lekkerste van het jaar" etc. etc. ik heb vaak naar voren moeten komen..:?, was altijd zenuwachtig hahaha, de hele school kon je zien..
    Succes he;) Laat je t ff weten??

    Kusje, Pimmetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vrees dat die brave Sint niet bij mij langs gaat komen, eerder zijn zwarte pieten want eigenlijk ben ik niet zo braaf geweest dit jaar :( maar so what ? Dit jaar gaan we ervoor go go go en misschien dat ik volgend jaar een gevuld bord krijg met snoep en wat cd's en dvd's ;)
    big hug from Philippe

    BeantwoordenVerwijderen