maandag 22 november 2004

Schminken

Gister had ik een feestje. Een kinderfeestje. Van mijn lieve neefje Bouke. 5 jaar is hij geworden. En nu gaf hij een feestje. Omdat mijn tantes altijd hebben geholpen op elk partijtje dat ik gaf, vonden zij dat ik nu aan de beurt was. Ik moest helpen. Nadat de 15 kinderen werden losgelaten in de gymzaal waar het Feest gevierd werd ging ik wat rondkijken. Ik kwam uit bij de schminktafel. Hij was nog leeg. Ik stond er aarzelend naar te kijken toen er ineens een kind op een stoel ging zitten en zei dattie graag een tijger wou zijn. Hm. okee. Ik ging tegenover het kind zitten.

Tijgers. Ha! Er lagen van die leuke schminkboekjes waar ik steeds snel spiekte voor ik verder ging met de neus, ogen of wangen van het kind, waardoor er erg.. aparte creaties ontstonden. Vlinders, tijgers, feeen, heksen en clowns verlieten de stoel tegeover me. En och wat waren alle ouders trots op me, ik werd al zo groot he! Ik bleek een heus schminktalent te zijn. Nog nooit gedaan en iedereen was blij. Binnenkort.. Foto's!

Tralala. Kinderfeestjes zijn druk en vermoeiend. Maar de rest van het weekend was lekker gezellig en vooral.. rustig;).

(Dit is een beetje rommelig log, mijn excuses..)

8 opmerkingen:

  1. Haha.. Leuk leuk leuk.. :D;) Nog gefeliciteerd met je neefje! Ik kan dus echt niet schminken.. Tenminste, dat denk ik. Nog nooit gedaan en ik ben 't ook niet van plan eigenlijk. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rommelig? Dat valt best mee :) Ik wacht op de foto's! Dan kunnen wij ook oordelen of jij een talent voor schminken hebt :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi cool!:D
    Je kan ook mooi tekenen dus mooi schinken zat er ook wel in;)
    'k Ben benieuwd naar de fotootjes!:D
    Kussss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wist het, jij kunt ALLES wat je wilt. Profiteer ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. valt mee hoor qua rommeligheid. prima zo toch?

    leuk he, kinderfeestjes? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nee hoor, niets rommelig's aan...hoort bij een feestje en uitrusten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, da's mooi! Da's hxe9xe9l mooi! Wij hebben hier thuis nl ook wel eens kinderfeestjes... ;) en kunnen vast ook nog wel eens zo'n talent erbij gebruiken! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mn knappe meissie :)
    ik ben super trots op je!!!!
    sowieso hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen