maandag 15 november 2004

Nergens aan denken

-Waar denk je aan?

Waar ik aan denk? Mijn gedachten vliegen door mijn hoofd. Ik denk aan jou. Alleen aan jou. Zo vaak en zo lang als ik maar kan. En dat is txe9 vaak en txe9 lang. Niemand weet het, mag het weten, en vooral jij niet. Ik zou onze vriendschap verpesten als ik zou vertellen dat ik over je droom en aan je denk als ik niet in slaap kan komen. Ik zou je afschrikken als je zou weten dat mijn hele dag goed is als je me een knuffel geeft, of als we een geheim delen. Ik zou het mezelf niet vergeven als ik jou kwijtraak door mij. En ik hoef niet te vragen wat jij denkt. Jij denkt en droomt over haar. En zij zal ongetwijfeld geweldig zijn. Ik hoop dat zij jou net zo gelukkig maakt als jij mij. Want je bent het waard.

- Hm? Ooh. Ik dacht nergens aan.

8 opmerkingen:

  1. Mooie log.. :) Heel mooi en herkenbaar en be/geschreven! Helaas is het onderwerp minder.. :( Hoop dat het - voor zover dat kan - wel 'n btje goed komt. Dat het over gaat.. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar.. je kan het ook bekijken van de positieve kant.. bleh.. dit is veel te moeilijk onderwerp voor mij. Ik kan je niet helpen.. kan niet kijken hoe het uitloopt en ken hem niet persoonlijk.. trouwens! Volgens mij ken ik iemand die hem kent.. vraag je wel n x of zn achternaam klopt:)
    Sterkte meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie log mooie log mooie log :) (weet verder niets te zeggen, sorry)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je leeft nog!!

    check ook weer eens mijn site!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi. Is vriendschap niet altijd belangrijker?
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen