zondag 14 november 2004

warrige boel

Ik denk aan vier dingen tegelijk. De hele tijd. Tijdens lessen is mijn aandacht buiten, buiten denk ik aan huiswerk. Ik denk aan wat ik na school ook al weer wou gaan doen en wat ik voor de pauze had afgesproken en met wie. Ik heb mensen die me helpen. Mensen die een beetje van mijn gedachtenweb overnemen om ervoor te zorgen dat ik niet helemaal verstrikt raak.

Dat web blijft maar terugkomen, ik weet niet hoe ik op een andere manier kan uitdrukken wat ik bedoel. Ik loop door een gang en tegelijkertijd over het strand. Ik voel wind en water als ik binnen zit. Ik lig in bed en probeer me te herinneren wat voor een dag het was en of ik morgen het eerste uur kan uitslapen omdat ik vrij ben, en luister naar liedjes die niemand hoort.

Gedachten wervelen en komen in groepen tegelijk, nooit geordend. Terwijl ik dit schrijf denk ik aan de serie die ik vanavond zal missen omdat ik niet thuis ben maar in Amsterdam, en aan wat ik daar zal gaan doen. Ik spreek dingen af die ik twee seconden later vergeet om vervolgens opnieuw afspraken te maken.

Mijn hoofd is een warboel en er wart een boel.

8 opmerkingen:

  1. Liefje, doe eens die yoga-oefening: maak je hoofd leeg , laat alles langs je ruggengraat naar beneden stromen. En maak je vooral niet boos over al je vergissingen, dat helpt zeker niet. Kop op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poeh.. Dat is lastig. Ik denk dat je Gerda's raad eens op moet volgen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. even een paar dagen er tussenuit gaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gerda's raad lijkt me een hele goede raad ;) Je kunt ook een dag voor jezelf nemen. Een dagje niet naar school en alles proberen op een rijte te krijgen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey Adinda:)
    Ik zou gewoon es effe een dagje thuisblijven.. niet op MSN gaan, je telefoon uitzetten.. gewoon in bed gaan liggen, goed boek ofzo.. of 't van je af schrijven.. dat is iig wat ik altijd doe [had je niet verwacht he, van een jongen;)]

    succes,
    xx pim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bepaald Eigenaardig Persoon19 november 2004 om 00:23

    voor ik je dit vertel wil ik eerst even zeggen dat je als het je niet aanstaat natuurlijk niet naar moet luisteren, kee?

    advies van Pim vind ik goed (msn is volgens mij all1 geschikt als je ze op een rij hebt).
    Dagje vrij nemen is een ander verhaal lijkt me, want in 1 dag kun je je problemen niet oplossen!!
    Ik heb ook in zo'n situatie gezeten, en ben er sterker uitgekomen dan nooit tevoren, misschien wat laconiek of whatever, maar zeker sterker.
    Rustig alle taken/problemen op een rij zetten en 1 voor 1 afhandelen hoe lang t ook zal duren.

    ik hoop dat t je lukt
    suc6
    sorry 4 ya

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anders het mijne wel... hersens... een modderpoel ;)

    BeantwoordenVerwijderen