zondag 19 december 2004

Au..

Als je van de trap af valt, ben je snel beneden...

(...)

16 opmerkingen:

  1. ..daarom is geen reden.. :P

    Ik neem aan dat je dus van de trap af bent gevallen? Hard? :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kusje op alle zere plekken! Niet je haar eraf, hoop ik..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. xe9rg pijnlijk ja. ach ja. was lang geleden, is toch tijd dan dat het weer gebeurd:P.
    @gerda: mijn haar eraf? ehm.. nee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaha, eitje! Bij mij is het ook al een tijd geleden.. ik ga wel steeds bxedjna.. als ik op sokken loop, of toen ik eerst moest hinken van de trap met m'n gescheurde enkelbandjes (smarrrt).
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhh schatje toch! Lekker warm douchen en rustig aan doen he? Misschien een extra rondje met de hond om de spieren soepel te houden zodat je niet stijf-als-een-plank wakker wordt?
    Sterkte! :?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tja...ik heb het eens een keer 'pijnlijk' gedaan en voortaan neem ik maar weer de treden... :?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben ook eens van de trap gedondert en had toen een gebroken neusje:s pijnlijk en nooit meer om te vergeten...

    big hug from Philippe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Auuwww! Das niet leuk :( Hoe kwam t? Of gwn eehmm btje dom? :P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei ja maar dat is wel een pijnlijke manier he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik denk dat er geen verdere verklaring hoeft of wel :P

    BeantwoordenVerwijderen