donderdag 30 december 2004

Het afgelopen en het nieuwe jaar

Dit jaar heb ik veel dingen meegemaakt. Goede en minder goede dingen. Maar ik sta het meest stil bij de niet-goede, terwijl dat niet zou moeten. Toch? Er zijn genoeg leuke dingen geweest, maar blijkbaar weegt dat minder zwaar bij me. Pfff. En toch. Het was een goed jaar, ondanks tegenslagen. En volgend jaar wordt gewoon een beter jaar. Nieuw jaar, nieuwe kansen.

Ik doe niet aan goede voornemens, ik kan me er nooit aan houden. Maar voor 2005 is mijn voornemen:

Geniet van alles en kijk alleen terug naar de goede dingen.

Ik zal mijn best doen. Ik ga er gewoon voor zxf3rgen dat ik dit jaar me beter voel. Ik wens mezelf succes:P.

12 opmerkingen:

  1. Maar ik vind je logje wel heel leuk hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ey dindin!

    Ik kijk ook meestal naar de slechte dingen, maar toch moet ik zeggen dat ik dat laatst niet deed. Toen ik die foto's van jou en mij zag, dacht ik aan al die leuke momenten die wij hebben gehad, en ook aan alle minder leuke momenten. En toch vond ik dat de leuke momenten zwaarder wogen dan de minder leuke momenten.

    Ik hoop dat jij dat ook vind.

    Hou van je, nog steeds

    Kusz Natal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gek, idd.. ik sta ook veel te vaak stil bij alle slechte dingen die gebeurd zijn [zijn er meestal nogal wat] maar eigenlijk zouden we alleen aan de leuke dingen moeten denken:)
    Een heel gelukkig 2005!

    Liefs, Pim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eik doe ik ook niet aan terugkijken naar 't jaar.. Ik leef niet per jaar. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zijn er mensen die wel langer stilstaan bij de goede dingen dan bij de slechte.

    Beste wensen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je ook heel veel succes voor in het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie log!
    Ik denk ook altijd aan de slechte dingen hrr, wat me dan weer depressief maakt :P Heeft iedereen wel denk ik,
    iig een heel erg fijn en gelukkig 2005 !! :)

    Liefs, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee Adinda! Vanavond gaan we alleen aan de leuke dingen denken oke? :D

    Happy 2005!!

    Liefs, Andries

    BeantwoordenVerwijderen