woensdag 8 december 2004

Het Kerstgala

Iedereen praat erover sinds het begin van het schooljaar.
Iedereen wil er heen, koopt jurken en pakken.

Ik was er vorig jaar. Want, zo was mij verteld, het zou geweldig worden en gezellig zijn. Ik kwam daar in een mooie jurk, had mijn haar leuk opgestoken (was halverwege de avond weer neergevallen maar, oke) en was er helemaal klaar voor. Ik had alleen een paar inschattingsfoutjes gemaakt.

Die schoenen waren dus wel te klein.
Ik kende dus wel maar twee mensen.
De muziek was dus wel niet leuk.
Volgend jaar ga ik dus zeker niet weer.

Wie is die idioot die denkt dat het leuk gaat worden?

En dit jaar verzet ik me tegen alle uitnodigingen van vrienden om mee te gaan. Ik heb nog steeds geen jurk (die van vorig jaar bleek achteraf ietwat door te schijnen, niet dat ik daar toen wat van gemerkt heb). Ik zeg nog steeds dat ik niet ga. Maar ik ken mezelf.

Waarschijnlijk geef ik toe aan de uitnodigingen.
Waarschijnlijk heb ik volgende week een jurk.
Waarschijnlijk ga ik weer me best doen om er leuk uit te zien.
Waarschijnlijk ga ik gewoon.

En ik ga er van genieten, ik weet het zeker.

16 opmerkingen:

  1. Wat is die foto in een schxedtterende kamer gemaakt! Whoo!! Je zou toch mar zo'n huis hebben..:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Danku en totzo! (Was trouwens idd een erg mooie kamer;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vanwaar die balk, schoonheid??

    Je gaat er dit jaar vxe1st weer stralend naar toe! (Kom je je nieuwe jurk weer even showen dan?)
    Veel plezier, het wordt vxe1st leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je zag er in ieder geval mooi uit vorige keer! Tja, als je echt niet wilt, moet je niet gaan natuurlijk. Wij hebben ook zo'n feest dit jaar... ik weet niet of ik ga...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een knappe jurk ;) kwou dat ik naast je mocht lopen :D
    Allesinds geniet ervan...

    big uhug from Philippe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie jurk! Ook hele leuke schoentjes. :D Vorig jaar zag je er in ieder geval schitterend uit! 8)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @iedereen: Bedankt:D En Daniek: die schoentjes hebben me dus vijf blaren bezorgd:P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heel leuk uit idd! :D Show je ook nog je outfit van dit jaar? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie jurk :D en heel fun dan,hxe9 ;)

    Laura xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben de enige die nu uit kan roepen: en die prachtige stralende meid is mijn kleindochter!!! Natuurlijk ga je en je bent een stuk volwassener enzo, dus je geniet er van, en die jurk komt vast wel in orde. Maarre...heb je goede schoenen??? :D :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gewoon doen want je zag er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het belangrijkste is dat je het zelf leuk maakt.
    Komt vast goed, en deze keer met goede schoenen.

    Je antwoord is goed hoor, volgens mij snap je het toch wel. ;)

    Liefs, Bastiaan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @ Adinda: O, dat is iets minder prettig :P

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Doe waar je zin in hebt. Wil je gaan: ga. Wil je niet gaan: ga niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. *Het spijt me ik was een tijdje afwezig, sommigen mensen denken dat ik beter niet kan loggen*. Maar een gala en je gaat toch dacht ik zo te zien :D

    BeantwoordenVerwijderen