vrijdag 3 december 2004

De hele afgelopen week

heb ik moeten aanhoren dat vrijdag wel heel spannend voor mij zou zijn en dat ik echt wel naar de Sint zou worden geroepen. Ik had me er bij neergelegd, wou er het beste van maken. De xe9xe9n na de ander uit mijn vriendenkringetje werd naar voren geroepen en kwam met een rood hoofd en trillende vingers terug. Na elke oproep werd ik zenuwachtiger, werd de ruimte warmer en de sfeer meer gespannen.

En toen was het voorbij. Iedereen stond op. Liep weg. En ik zat verdwaasd op mijn stoel. Ik had voor niks het hele uur zitten zweten. Ik had voor niks me de hele week stiekem toch druk gemaakt. En dan wordt er nog gezegd dat xedk degene ben die er makkelijk vanaf is gekomen...:(

2 opmerkingen:

  1. Zie je wel, je bent zoet geweest... ;) Wat zul je lekker dromen! En morgen weer een verjaardag. Leuke week, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, op zich dus toch wel opgefokt, net als de rest.

    BeantwoordenVerwijderen