maandag 14 februari 2005

Ik ben jarig..

Al 1 jaar deel ik.. mijn alles, met het wereldwijde web. Dat is meer dan genoeg reden voor een log.

Toen ik begon dacht ik niet het lang vol te houden. Ben zelfs tijden gestopt, als ik besloot dat het blijkbaar toch niet lukte, een open dagboek bijhouden. Maar elke keer bleek toch dat ik het nodig heb. Het schrijven. Het uiten van mezelf, aan onbekenden. Mensen waarbij het niet uitmaakt hoe ik eruit zie, hoe ik echt ben, of hoe lang ze me kennen. Mensen die me onvoorwaardelijk bijstaan, met een vriendelijk woord. Vreemd maar mooi, hoe belangrijk zoiets voor je kan worden.

Dit is mijn 199ste log. Ik heb op die logs 1281 reacties gekregen. Er waren 25839 pageviews. Statistieken die er eigenlijk niet toe doen. Feit is, ik ben er nog. Na een jaar.

Ik begon dindin klein, onzeker, nog niet echt thuis, en groeide tot mij.
Tot Adinda, tot wat ik ben, tot wat ik blijf.

Liefs, Dindin

13 opmerkingen:

  1. Ok ik vind, dit een van de mooiste logs :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Geslaagd voor uitstekende communicatie, woordkeuze en zoverder. Ik ben erg trots op je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry, ik dacht toch echt dat ik wxe9l gereageerd had. Nogmaals: Je nieuwe kleurtjes zijn cool, je hebt het heel mooi verwoord en gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cool, je nieuwe log! En natuurlijk gefeliciteerd :D Ik vind dat je erg mooi schrijft, en wat je zegt is waar.. op de een of andere manier is het fijn om alles te uiten aan personen die toch niet weten hoe je eruitziet..
    Ik hoop dat je ermee doorgaat!!

    Liefs, Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he mop
    wat en mooi tekst heb je geschreven
    dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee lieve Adinda! Wow, dit is SUPERmooi geschreven, echt waar!!

    xx Pim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Hele mooie log & een hele mooi lay, ga je een feestje geven? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahahhaa, Sebastiaan de spin! (Da's van Annie MG Schmith voor als je dat niet wist) Ik weet niet zeker of je Schmith zo schrijft, maar zo staat het wel interessant.
    Maar wenste je dat hij je valentijn is? NEE TOCHH! IK ben je valentijnn! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harteee! ;) Mooie lay & mooi stuk :D (zoals iedereen zegt ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi idd :D Hoevaak je logt, maakt opzich niet zoveel uit. Je moet het doen als jij er zin in hebt, en als jij je hart wil luchten (bij onbekenden :D)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Congrats! Echt een bijzondere prestatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je schrijft echt heel mooi, blijf zeker zo door gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen