woensdag 16 februari 2005

Ik haat het!

Morgen ga ik met een groepje zwemmen. Aan de ene kant heb ik er ontzettend zin in, het zijn leuke mensen en goede vrienden. Aan de andere kant.. ben ik gewoon veel te onzeker. Ik weet dat ik me ongemakkelijk ga voelen in bikini, als de wondjes onbedekt zijn. Ik weet dat ik me er niet druk over moet maken, dat het ze waarschijnlijk niet eens opvalt, dat ze me aardig vinden om wie ik ben, en niet om hoe ik eruit zie.. Maar ik maak me er wel druk om. Ik zal het constant weten, en zien. Ik zal mijn huid vergelijken met die van de anderen, en er ongelukkig door worden. Ik zal bang zijn voor elke aanraking, terwijl we allemaal juist houden van knuffelen.. Afijn, jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel. Ik wxe9xe9t dat mijn huid niet laat zien wie ik ben, dat mensen er niet op letten, dat het mij het meest opvalt.

Maar ik zit ermee. *diepe zucht*

PS: Vannacht is mn bovenlip zo erg opgezwollen dat ik mijn mond vanochtend niet dicht kon doen. Hij is nu wel een stuk kleiner door een zalfje van de dokter maar het lijkt alsof ik hem heb laten vergroten en er iets mis is gegaan.. Ook dat nog! Waarom kan ik geen normale huid hebben?? Grrr..

12 opmerkingen:

  1. Ik kan van alles zeggen, maar als je echt mee zit kan ik er weinig aan doen. Probeer er het beste van te maken. Ik hoop dat je morgen een fijne dag hebt. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier morgen! Hopelijk vergeet je je huid als het gezellig is...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap 't helemaal.. Ik snap dat je ermee zit, dat je eigenlijk liever niet zwemt, maar zoals Daniek al zegt.. We kunnen er weinig aan doen. Helaas. Veel plezier! Ook al is 't moeilijk, probeer er niet aan te denken..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je zou mijn schenen eens moeten zien, dan vind je je huid pas gaaf (ja, die is dubbelzinnig)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o mn lief mn lief. Ik kan het me voorstellen, maar wat je zelf al zegt: je hebt er alleen zelf last van, niemand zal er verder last van hebben. Ze houden van je. Maar ik weet het ik weet het.
    dikke dikke knuffel....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt mss een wat minder mooie huide, de ander is wat steviger.. en de ander schaamt zich voor zijn dikke kont. Meis, iedereen heeft wat en je kxfant nou eenmaal niet perfect zijn! Zoals je al zei, ze moeten je gewoon accepteren zoals je bent. En als ze dat niet doen, dan zijn ze het niet waard! Veel plezier :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iedereen heeft alles al gezegd, en ik heb ook al gezegd dat je je er niet druk om moet maken. Hxe9xe9l veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. en dan ook nog vallen. Het zit je niet mee (eufemistisch gezegd).
    Zwemmen is wel goed voor gekneusde knieen, volgens mij.
    Dat dan weer wel. Heb je een goed excuus om lekker vaak te gaan....
    sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ben je gevallen?
    met de fiets ofzo, hoorde ik van lisa.
    :(
    beterschap nog, hxe9! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ag joh je meot er maar neit aan dneken dan zit het er ook niet
    groetjes mij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij hebt gewoon een andere huid, maar dat hoeft helemaal niet lelijk te zijn! je bent mooi, alleen je huid doet raar, maar dat kan gewoon weer helemaal overgaan : ) Als mensen jou veroordelen omdat je huid het even niet zo doet als bij de meeste anderen, dan zijn ze lelijk.

    Liefs, Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik baal ook ontzettend van mijn huid, je zou mij in een bikini moeten zien (niet dat dat ooit gaat gebeuren want dat doe ik toch niet). Niet dat je je er waarschijnlijk beter door gaat voelen, maar je bent tenminste niet de enige...

    BeantwoordenVerwijderen