woensdag 2 maart 2005

---

Na vier dagen lang doen alsof ik niet ziek was heb ik het nu net opgegeven. Ik bxe9n ziek. Toen ik gisterochtend naar de dokter ging omdat ik wilde weten waarom ik het zo vreselijk benauwd had en wat hij er aan kon doen, zei hij het ook al. 'Naar bed, en rustig aan doen. Dit moet je gewoon uitzieken.'

Ha. Uitzieken? Grapjas. Ik heb 3 PTA's deze week. En ik ben al te vaak dit jaar thuisgebleven, om nu voor zo iets stompzinnigs als benauwdheid thuis te blijven. Dus vandaag ging ik gewoon naar school. En ik kwam thuis met koorts, barstende koppijn en het gevoel alsof mijn longen zouden scheuren als ik nog xe9xe9n keer zou hoesten.

Die PTA's morgen en vrijdag ga ik zoiezo maken. Maar ik denk dat ik de rest van de dagen toch maar de raad van de huisarts opvolg. Naar bed, rustig aan doen, en uitzieken.

7 opmerkingen:

  1. Da's pannekoek! :( Volg idd maar gewoon het advies van de dokter en van mij op.. doe alstjeblieeeft rustig aan want ik sta te popelen om je heeerrrlijk in te peperen! :D ;)
    Sneeuwgevecht zonder jou op het plein was toch best saai vandaag.. gelukkig was Denise (=het meisje wat nu in Danny's huis woont) meestal het doelwit van Roy, Hamza en Jeroen maar vaak moest ik me maar overgeven.. Jammer dat jij er niet was dan konden ze jou ook de helft van mijn sneeuwballen geven, haha ;)

    Ziek maar heeeeel goed uit! Kus Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. DOE NOU NIET SCHAAAAAAAAT.
    Verdorie. Met gescheurde longen kun je nie trouwen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thuisblijven is toch echt het beste hoor! Maar goed, 'k snap wel dat je koste wat kost je PTA's wil maken. Hxe9xe9l veel beterschap! En daarna xe9cht uitrusten, he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte en wees LIEF voor jezelf!! Je hebt maar een paar longen, zelfs maar een lichaam..wees er maar zuinig op, je moet er nog heel lang mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel beterschap! Doe het rustig aan, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Take care, en heel veel succes met je PTA's : )
    Het komt goed!

    Liefs, Chris

    BeantwoordenVerwijderen