dinsdag 29 maart 2005

Lieve lezers,

ik ben moe. Geestelijk en lichamelijk. En het lijkt wel alsof slapen niet meer helpt, ik krijg er geen nieuwe energie door. Dindin.. Ik verwaarloos deze web-log. Ik schrijf over dingen waar ik helemaal niet aan denk, en denk aan dingen waar ik niet aan wil denken. Misschien kan ik binnenkort weer schrijven over wat er echt in mij speelt, misschien ook niet. Ik heb besloten het rustig aan te doen met Dindin. Ik schrijf pas weer als ik eerlijk kan schrijven. Ik zal jullie logs blijven volgen, zo goed als ik kan. Dindin zal een tijdje verdwijnen. Ik weet niet voor hoe lang, wxe9l dat het niet voor altijd zal zijn. En als ik terug ben, zal ik weer Dindin zijn.

Liefs, Adinda.

9 opmerkingen:

  1. dat snap ik wel meisje. Jammer, maar het belangrijkste is dat jij weer lekker in je vel komt te zitten. Je hebt al meer dan voldoende druk op je schouders.
    Wees maar lief voor jezelf! Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als je die musical en de examens achter de rug hebt zal het wel weer beter gaan!
    succes met beide!
    knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het wel heel jammer, maar ik snap je heel goed.. : ) Doe rustig aan, neem lekker de tijd voor jezelf, en kom pas terug als je weer jezelf bent!
    heel veel sterkte Adinda : )

    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve schat, geef jezelf de tijd om alles uit te pluizen, wees of word wie je bent of wil zijn en alles komt goed. Je bent een fijne meid en je hebt nu eenmaal een druk jaar. Veel sterkte en liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hxe8, nee. Ik vond het namelijk leuk je logjes te lezen! Je schrijft echt heel goed. ;) Maar ja, zorg maar goed voor jezelf en ik hoop dat je na een tijdje weer hier in weblogland bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Snel weer terug komen hoor ! Ik schaam me wederom diiieep dat ik hier al zo lang niet ben geweest :$, dus ik hoop dat je hxe9xe9l snel terug komt. Sterkte !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee nee nee, iedereen stopt zo ongeveer met web-log.. Heel veel sterkte en ik hoop dat weer heel snel terug bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterkte der mee meid. Het is nooit slecht eens wat tijd voor jezelf te nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen