zondag 10 april 2005

Lieve lezers,

Wederom een log van mij voor jullie. Zeldzaam zijn dit soort logs, absoluut niet voor mijzelf, maar alleen voor jullie geschreven. Ik ben verdwenen, en weer verschenen. Het gaat nog steeds niet helemaal lekker met me, maar het verlangen naar het delen van mijn gevoelens met anderen is groter dan het verlangen naar complete rust. Ik heb het idee dat ik maanden weg ben geweest, al was het nog niet eens twee weken. Volgens mij heb ik nooit eerder zo'n lange pauze genomen, zo kort als hij was. Er is veel gebeurt in de afgelopen twee weken, en het was fijn dat ik even helemaal niet aan web-log hoefde te denken.

Ik ben dus terug. Misschien zal ik veel schrijven, misschien ook niet. Maar ik zal eerlijk schrijven, voor mezelf, en jullie.


Liefs, Adinda

15 opmerkingen:

  1. *is blij dat ze zo fris terug is*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat het weer wat beter met je gaat de komende tijd : )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel groot ontvangst comitxe9 staat morgen aan je deur (; Welkom terug! Hopenlijk gaat alles snel weer een beetje beter (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom terug! weblog is toch een beetje onmisbaar wel he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je je weer goed genoeg voelde om terug te komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mag ik je linken? Gewoon omdat ik je web-log leuk vind :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt gek, maar ik heb je gemist : ) Fijn dat je terug bent! Zal je link weer neerzetten

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik schrok al toen ineens je log weg was en ik wist niet eens waarom. (krijg je als je niet dagelijks logt) maar ik zal je zeker weer toevoegen aan mijn lijst. welcome back!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pff....je meot toch po je blog schrijven wanner je zin heb!!! Je hoeft er in het dagelijks leven niet aan te denken! Alleen als je op de comp zit en denkt: laat ik eens op mn blog schrijven!
    dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Welcome back! Ik verheug me altijd om weer eens iets van je te weten. Ik ken jou maar jij kent mij (haast) niet. Ik vindt dat je fantastish schrijft en ik ben er zeker van dat het later wel boeken zal worden. Het zit in de genes. Dag lieverd, Milja

    BeantwoordenVerwijderen