woensdag 13 april 2005

Alsof de wereld normaal is..

Vandaag keek je me aan. Lang en doordringend. Normaal kijk ik meteen weg als je me betrapt op het naar je staren, bang dat je met je blik kan zien wat ik voel. Vandaag bleef ik kijken. We keken elkaar aan, terwijl de wereld om ons heen deed alsof alles heel gewoon was. Niets was heel gewoon. Waren wij de enige die dat doorhadden? Ben ik de enige die dat doorhad? Jij keek mij aan, en diep van binnen voelde ik zxf3 veel te gelijk dat het bijna pijn deed. Ik keek terug. We lachten niet. We zeiden niets. En om ons heen deed de wereld alsof alles heel normaal was.

18 opmerkingen:

  1. Weet je he... Als ik zo lees bij 'Dindin is' en in jouw logjes dan herken ik me in jou. Ik heb er heel wat moeite aan besteed om uit te zoeken wat empatisch betekende (zie 'Dindin is') :P Maar zelfs dat paste in mijn idee. Jij kunt 't alleen zo mooi opschrijven, dat is wel een verschil... :)
    Oh en ik wou nog even zeggen dat je een mooi gedichtje had staan daaronder :).

    En de wereld, die is niet normaal, geloof me.
    Normaal bestaat niet... want waar ligt de grens?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry dat mijn reactie bijna net zo lang was als jou verhaaltje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ben ik blij dat je er weer bent!!
    prachtig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh sorry, beetje rare reactie van mij aangezien ik reageerde op Adinda en Soraya :P Had even niet in de gaten dat 2 mensen schreven. Ik weet ook niet wat ik nu dan bedoel :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben Soraya, en Soraya is Dindin. Soraya leidt haar eigen leventje, net als ik. Ach, ik weet het ook niet precies. Soraya is wie je wil dat ze is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ow owk. Ik snap t. Ik vind ze allebei goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat vond haar moeder leuk Pino : )

    Mooi stukkie Dinno

    BeantwoordenVerwijderen
  8. moeder van Adinda17 april 2005 om 15:36

    Ik vind Adinda leuker Roel:D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedoelde Roel niet Soraya's moeder? ;)

    BeantwoordenVerwijderen