vrijdag 22 april 2005

---

Ik heb net mijn laatste PTA van dit jaar achter de rug. Ik heb het verknald, maar het was een herkansing voor een PTA waar ik een voldoende voor had, voor een vak waar ik voldoende voor sta. Vanaf nu bereiden we ons voor op de centrale examens, die op 23 mei beginnen. En dat wat ik niet had verwacht, is toch echt waar. Ik ben niet zenuwachtig, ik maak me niet druk, en ben al helemaal niet bang om die 23ste mei. Voor ons allereerste examen, CKV2, dat we 6 april al hadden, heb ik een 7,6 gehaald. Ik sta voor elk vak, zelfs voor dat rampzalige biologie en wiskunde, voldoende. Ik moet eerlijk zeggen, ik ga er maar gewoon van uit dat ik slaag. Dan zijn die paar weken facultatief les die maandag beginnen een stuk rustiger.

11 opmerkingen:

  1. Heeeeeeerlijk meid!!!
    geniet van die rustige tijd!!!
    Dat de zon veel mag schijnen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al is het niet nodig.. Ik zal voor je duimen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prima houding! Nu gaat alles van een leien dakje!
    En ik zal toch allerlei positieve golven naar je toesturen, als extra...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik duim ook voor je! :D Weet je al wat je hierna gaat doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed dat je der zo fijn voor staat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yeahh, we gaan gewoon lekker saampies ons examen te gemoed en het samen halen! 8)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. relaxed dat je er zo goed tegenaan kijkt! :D (y)

    en toch.. succes :3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ook veel succes met je examen :D Je gaat het halen en met mooie punten slaag je. Dat hoop ik voormezelf trouwens ook. Nou zet hem op en hou vol. :D

    Doei, Groetjes kus, Danixebl1989

    BeantwoordenVerwijderen