dinsdag 26 april 2005

Vandaag..

..komt de pijn via mijn ogen naar binnen om mijn hoofd te terroriseren. Dat is niet fijn als je hebt besloten de hele dag xe1lle lessen te volgen en er vervolgens achterkomt dat je alleen het laatste uur les krijgt. Vervelend.

..moet ik heel veel doen. En eigenlijk moest ik dat natuurlijk al lang gedaan hebben, maar ik doe vaak niet braaf. Dus nu moet ik heel veel doen, mxe9t die pijn. Dat is niet leuk.

..wilde ik eigenlijk een heel lang log schrijven dat zou gaan over de zon die steeds door breekt en mijn wereld verlicht, maar daar heb ik nu dus geen tijd voor. Helaas.

8 opmerkingen:

  1. Succes meis met wat je allemaal moet doen :P
    Maar morgen is er weer een dag he! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Andere keer dan maar weer..!
    Je kleinste broertjes zijn trouwens nxf3g meer gestegen in mijn 'Lieve-jongetjes-lijst'. Zxf3 lief als ze vanmiddag in het speeltuintje waren :D
    Lucky girrrl!

    Liefs, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd.. Andere keer. ;) De wereld zal niet vergaan. :P Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben een tijdje niet langsgeweest maar heb net alles terug gelezen... wat schrijf je toch mooi! Je brengt het zo goed over dat ik je het liefst een aai over je bol zou willen geven. Ik weet niet precies wat er aan de hand is, dat hoeft ook niet, wellicht weet je het zelf niet eens.

    Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het komt allemaal wel weer goed. beetje rustig aan doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het komt allemaal goed! Vertrouw op je zelf en je positieve kracht. Liefs!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad, vertrouw op jezelf.. misschien ziet het er nu niet goed uit, alles komt op een dag goed.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen