dinsdag 19 april 2005

Je weet het

Je weet het eindelijk. En okee, ik heb het je niet op de manier verteld die ik in mijn hoofd had, maar je weet het in ieder geval. En nu wil je het oplossen. Precies zoals ik dacht. Je weet niet wat je er mee aan moet. "Morgen is het over," zei je. "Vertel dan eens wat er precies is," zei je. "Het gaat toch wel weer over," zei je."Leg het dan eens uit," zei je. "Kan je jezelf er niet overheen zetten," vroeg je. "Ik houd lekker toch van je," zei je. "Huil je," vroeg je.

Nu wel ja.

9 opmerkingen:

  1. leuke web-log heb jij !!
    Echt gaaf hoor!!
    Groetjes,
    Merel
    ps. kom je ook naar mijn site kijken?
    :P :P :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke site, mooie verhalen hopelijk kom je er uit. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, ik weet niet hoe dit allemaal zit, maar het klinkt niet fijn. :( Heel veel sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi verhaaltje. Ookal heb ik geen idee waarover het gaat. Misschien een vermoeden, maar ik ken je helemaal niet in reallife, dus dat vermoeden zal vast niet kloppen. Het is waarschijnlijk ook niet de bedoeling dat er veel mensen zijn die weten waar het over gaat. Dus, sterkte en vertel alles wat je vertellen wilt hier op web-log (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kl*te, maar erg mooi stukje. Ik weet niet wat er is, heb wel een vermoeden, maar geen idee of dat goed is. Veel sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi geschreven...

    kom je ff weltrusten wensen ;) verveel me...hahahah ff alle logs afgaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Even voor de duidelijkheid. Dit logje gaat over een goede vriend die er gister is achter gekomen dat ik me al twee maanden niet zo goed voel. Toen reageerde hij zo. Ik las het nog eens na en bedacht me dat het ook heel goed zou kunnen dat ik iemand had verteld ik verliefd op hem was en hij zo reageerde, maar dat is dus niet zo. Bedankt voor jullie lieve reacties.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hmm ik hoop dat die goede vriend wat meer met je praat dan alleen "het gaat wel weer over"... Succes meid :)

    BeantwoordenVerwijderen