donderdag 21 april 2005

"Ben je verliefd op hem?"

Snap je het dan niet? Natuurlijk ben ik niet verliefd op hem. Natuurlijk niet. Ik houd zo ontzettend veel van jou dat het onmogelijk is nog verliefd te worden op een ander. Zelfs als die ander lekker ruikt en zachte handen heeft. Jij ruikt lekkerder en als je mij aanraakt tintelt elke vierkante centimeter van mijn huid. Merk je dat dan niet? Merk je niet dat als we naast elkaar in de zon op het gras liggen, en jij blijft zeggen dat je niet lekker ligt, ik hoop dat je jouw hoofd op mijn buik legt? Merk je niet dat ik het meest geniet van de momenten dat je achter me staat en je armen om me heen hebt? Merk je niet dat ik elk mogelijk moment naar je zit te staren? Merk je niet dat ik zo veel van je houd dat ik alles voor je zou doen?
Ik denk niet dat je dat merkt.
Anders zou je niet vragen of ik verliefd op hem ben.

4 opmerkingen:

  1. Ho verwarrend stukje. Moment, ik lees het nog eens. Ah ik vat hem denk ik. Ik dacht eerst dat het ironisch was bedoeld, maar ik las over de 'jou' heen. Het kan zijn dat hij denkt dat jullie gewoon vrienden zijn. Ik denk dat dat in dit geval ook zo is, anders zou hij wel anders reageren als hij ook nog eens met jou omarmt staat (rare zin?) Jongens snappen vaak de subtiele hints van meisjes niet. Vaak moet je gewoon recht voor hun neus gaan staan en zeggen 'ik vind je leuk', omdat het anders niet tot hun doordringt. Lastige situatie en een niet fijne situatie. ):

    BeantwoordenVerwijderen
  2. domme domme jongen....8)
    Maar Daniek heeft gelijk. Je kunt niet van een ander, en zeker niet van een man, verwachten dat hij iets anders hoort dan wat je zegt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Adinda,
    Ik was wat aan het googlen met mn naam...en kwam toevallig op je site terecht... En het is ongelooflijk maar niet alleen onze namen lijken op elkaar....zelfs ons karakter lijkt hetzelfde! Ik sta dus best wel perplex haha... Ik herken mezelf precies zoals jij je omschrijft een dromer, gevoelig, dol op musicals en alles, het is net of ik over mezelf lees. Helaas ben ik wel wat ouder, 23. Ik zou wel willen dat ik nog 16 was, zucht haha

    Veel liefs Adinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jongens hebben die dingen niet door! Echt bijna nooit, iig echt zelden.. hij weet het vast niet.. dat je van hem houdt..
    Mooi geschreven weer zeg..

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen