zaterdag 4 september 2004

Gym.. mijn nachtmerrie

Met school zijn ook de gymlessen weer begonnen. En dit jaar wxe9xe9r een andere leraar, wxe9xe9r uitleggen dat ik echt niet overal aan mee kan doen, wxe9xe9r een klas die vragen stelt waar ik geen antwoord op heb. Ik heb een zwakke rug. Ik voel me af en toe wel iemand van zestig in plaats van zestien. En het ligt gevoelig.

Aangezien ik enigzins vreemd loop (ik ben gestopt met het elke avond braaf rennen omdat ik.. en te lui was en me schaamde), heb ik altijd het idee dat mijn klasgenoten me achter me rug om uitlachen. Dat zal dan wel niet zo zijn maar bij elke stap die ik zet voel ik me onzekerder.

Net als de vorige jaren kostte ook dit jaar het me moeite met de leraar te beginnen over dit onderwerp. Hij deed begrijpend, vond alles goed, ik mocht zelfs de hele les alleen maar rondjes wandelen, als ik maar zo goed als ik kon actief was, en aanwezig.

Okee.. ik zie wel hoe het gaat lopen.. Volgende week de eerste xe9chte gymles. Ik ben benieuwd. Hoe de klas is, hoe de leraar is en of mijn rug meewerkt. Maar het begin was goed!

8 opmerkingen:

  1. Life Sucks. Luister Radiohead. Krijg je een sterke rug van :D Echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk werkt je rug mee, je bent zo sterk geworden. En die rug- die hoort ook bij jou !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah, het lijkt me echt niet fijn. Is rennen het enige waardoor hij sterker word? Helpt een goede massage ook niet? Try it ;) Is zoweizo fijn, zo'n massage Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij wordt nergens sterker door:P Maar de rest van mijn spieren worden dan natuurlijk wel sterker waardoor ze mijn rug beter kunnen opvangen. Ofzo. En een massage is inderdaad altijd lekker;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Probeer het en je zult zien dat het werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach meissie.. wat ik hoorde over die gymleraar van jou valt hij mee, en begrijpt ie het. Doe niet meer als wat je kan, dan doe je genoeg:).

    BeantwoordenVerwijderen