maandag 6 september 2004

Stuntelkampioen

Er gaat geen dag voorbij of ik doe wel wat doms. Ik stoot mijn hoofd, val van de trap, glij uit, val van mijn fiets, loop tegen een deur aan, laat honderd keer op een dag dingen uit mijn handen vallen, kortom, bedenk maar wat doms en het gebeurt bij mij. Ook heb ik altijd het idee dat ik dom over kom, terwijl ik best wel van mezelf durf te zeggen dat ik dat niet ben..

Daarnet is mijn vinger tussen een deur gekomen. De pink van mijn linkerhand. Vannacht heb ik mijn kop gestoten tegen de rand van mijn bed, toen ik nieste.

En natuurlijk zijn er elke dag mensen die iets van dit alles mee krijgen en er om lachen. Ik lach altijd mee en hoop altijd dat het de laatste keer was dat ik iets doms deed. Dat is nooit zo. Ik sta bekend als stuntelkampioen.

En dat blijft voorlopig ook zo.

6 opmerkingen:

  1. Je kunt maar ergens bekend om staan. ;) Maar beterschap met je pink en je hoofd! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach meis, ookal maakte je nog meer domme, gekke, rare foutjes! Je bent gewoon Dindin, en zonder al die gekheid was je dat niet. En ik ben blij dat je zo bent.. moet je je voorstellen dat je alles maar goed deed.. ook saai!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "en dat blijft voorlopig ook zo"
    self-fullfilling prophecy?? :?
    sterkte met je pinkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig maar dat je je hoofd koel houdt, je hersens schijnen het ondanks alles goed te doen...enne, ik blijf toch van je houden hoor, lief pechvogeltje! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Iedereen zo zijn ding. Ik vergeet alles, ben een warhoofd & jij bent een stuntelkampioen. Eigenlijk iets om trots op te zijn :D Deel van je persoonlijkheid ;)

    BeantwoordenVerwijderen