dinsdag 28 september 2004

PTA's

Het jaar is amper begonnen of we worden er al mee doodgegooid. Programma Toetsing en Afsluiting. Het zijn onderdelen van het examen dus ik mxf3et ze wel maken. Ik onderga het, net als de rest. Nu ben ik tot nu toe nog niet xe9cht in de problemen gekomen, de drie PTA's die ik achter de rug heb waren allemaal voor Nederlands en het ging om creatief schrijven.. dat moet toch wel een voldoende zijn:P.

Pff... en dit is nog maar een voorbereiding op wat komen gaat. Het komt ineens wel heel dichtbij. Volgend jaar ben ik groot.

10 opmerkingen:

  1. ik word nooit groot en al zeker nooit volwassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben mijn PTA boekje nu al kwijt...:?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die ":P" is trouwens niet sarcastisch bedoeld. Maar dat :p tekentje vind ik eigenlijk een beetje een gemeen tekentje. Het komt een beetje gemeen over. Die tekentjes op msn zijn veel vriendelijker. Ik herstel hem even door er een ':D' bij te zetten, haha. Dus er hoort eigenlijk te staan:

    Ga je helemaal halen! :P :D :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hehe, je gaat het zeker halen. Ik kon het ook. Ik ben even slim als mijn tandenborstel :). Jij bent toch wel een scheerapparaat dus met jou komt het helemaal goed. :D en ja ik ben vrolijk. Geniet er van :D. Dag Madame sorry dat ik wat minder hier was. Ik probeer het in te halen. SORRY :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meisje, je gaat het wel halen:) Gewoon niet te vaak filmpjes over Milo gaan kijken..;) Succes, meisie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Iedereen: Wat een vertrouwen weer!:)
    @Daniek: Lol:P:D
    @Roel: Mooizo!:D
    @Eline: Ik ook..:(
    @Puck & Lisa: Dankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Adinda: vandaag een nieuwe wezen halen :D (PTA) hoewel ik toch liever zonder leef, denk ik :?

    BeantwoordenVerwijderen