zaterdag 11 september 2004

Weekend

Ik was al bijna vergeten hoe het voelt om een week naar school te gaan.

Ik wou dat ik me het nu niet kon herinneren. Dan heb je nog kans dat ik maandag zin in school heb.

Ha. Maar het was ook wel leuk. De pauzes, de tussenuren. Met mensen die me leuk vinden om wie ik ben, en niet om wie ik probeer te zijn.

Gister fietste ik van school naar huis. Plotseling had ik dat stomme zinnetje van die stomme reclame in mijn hoofd. "Ik ben nu wie ik ben". Ik zap altijd weg bij die reclame. Maar die zin klopt wel. Ik ben niet langer die clown die een toneelstuk opvoert. Niet dat ik ooit beseft heb dat ik die clown was het afgelopen jaar. Maargoed. Ik heb mijn masker afgezet.

Ik ben nu wie ik ben.

5 opmerkingen:

  1. Aja, jij bent nu wie je bent. 8) Ik ken heel de relame niet :P Welke reclame is dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken de reclame ook niet nee.. Maar je moet nooit proberen je anders voor te doen dan je bent, ook niet omdat je iemand niet wilt kwetsen. Uiteindelijk val je altijd door de mand. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hartstikke goed van je meid! En je bent een prima mens, een super mens, een super dochter en zus, een errug trouwe vriendin, dusssssssssss
    Wees trots op je zelf!!

    BeantwoordenVerwijderen